Har precis kommit hem från jobbet...

Det märks att vi börjar närma oss högsäsong!
Vilken rusch!!! Riktigt kul, hade nästan börjat sakna den här stressen som inträffar varje år vid den här tiden:-)

Det ska hända lite saker så man får känna att man lever!

Och så vet jag att nu blir det bara mer och mer ända fram till midsommar!

Jag hoppas på att John går in här och kollar, från thailand, så han kan sitta där på beachen och tacka gud för att han slipper stå inne i en lokal i Bromma och trycka tröjor! Det är han värd!
Men jag hoppas också att han om sisådär 3 veckor börja längta lite efter oss och att han har lite abstinens efter färglukten:-)

Imorgon är jag ledig och då blir det träning på förmiddagen och sen ska jag ta en sväng till ett närbeläget shoppingcenter för att se om jag hittar nåt glittrigt... Jag och Elin ska nämligen på glamourparty på Blue Moon Bar.
Grabbarna lämnar vi hemma - bara tryckerskorna som får dansa loss lite.

Elin är ju som ni redan vet lika galen som jag, men jag har nu börjat tvivla.
Jag tror faktiskt att hon är snäppet värre!! (om det är möjligt)
Hon har nämligen hoppat på en kurs i pistolskytte....
Ja, har man inget bättre för sig så. Det verkar ju onödigt att vara hemma nån kväll eller så.
Men det är precis så det ska vara!
Sova kan man göra i graven!

Nä, ska kolla på efterlyst nu.... och dricka en kopp te.

puss och go natt!
Jempa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0