Jenny i skräckfilm

439569-115

Elin skulle göra korrektur på regnjacka och sydväst idag och då fick jag agera modell.
Elin blev rädd och tyckte jag såg ut som en figur tagen ur en skräckfilm - och jag håller med...

Men med tryck på så blir nog dessa plagg hur fina som helst :-)

Någon som blivit lurad idag då????? Det är ju första april!
Vi hade lite roligt här på Tryckbolaget och lurade lite kunder med att vi tryckt på fel sida av plaggen och sånt he he!
Det var kul - tycker vi............

Elin och jag ägnade lördagen åt att sitta och kolla in i köket på Hard Rock Cafe.
Det var de enda platserna som fanns, så vi satte oss där och tittade när personalen jobbade för fullt.
Å vet ni vad!!!!!????!!!! Dom hade en godisskål under bardisken som personalen sprang och åt av!!!
Och vet ni mer!!!???!!! Dom bjöd oss hela kvällen ur den!!!! Snacka om att träffa rätt människor :-) Vilken fullträff!

Dessutom har vi nu full koll på rutinerna på restaurangen, så vi funderar på att starta upp en Tryckbolagets Harder Rock Cafe. Ha ha!

Go´kväll! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0