Jooohn var är du? Skynda dig hem!

Vi längtar efter dig John! Det är dax att komma hem nu och andas lite thinnerdoft.
Vad är väl en vit sandstrand och en paraplydrink mot en brun korkmatta och en kaffelatte på tryckbolaget...?
Eller latte förresten, det har vi ju inte kunnat dricka sen du åkte, det är ju ingen som köper mjölk!
Nä, skärp dig nu och ta första bästa flyg hem!

Idag är jag, Katinka och Elin kvar här på jobbet och trycker diverse jobb, bildbevis har ni här nedan.
Vi var "tvugna" att åka iväg en sväng och mingla hos en närbelägen leverantör, för att få en liten paus, men sen åkte vi tillbaka igen. Camilla och Emma var också kvar rätt länge - vad gör man inte för att ni ska få era grejer i tid!

En speciell hälsning vill vi också rikta till våra vänner på Biblioteksgatan som alltid är så glada och snälla!
(och som är trogen bloggläsare)
Hoppas ni får kul ikväll :-) Och hoppas också att 40 åringens nyckel passar när han kommer hem, ha ha!

439569-117439569-116

Jag skriver också detta så att Stor-chefen, även kallad pappa, kan läsa detta från en barstol på Korfu och se hur vi kämpar här hemma.....

Nä, nu måste vi skynda oss så vi hinner hem till efterlyst :-)

Jempabempa


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, få du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-17 @ 20:42:37
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: sussan

ni är stora skit ni ljuger micke stakars folk som kommer att jobba hos er .jag vill säga att min kompis är micke sjuk det ni so´m hade gjort missfall till många .idag är bättre att man bli en idiot en snäll människa.

2008-11-21 @ 12:14:42
URL: http://www.tryckbolag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0