Pallarna kommer, pallarna går...

... på Brommas Tryckbolag.... (ni har väl sett roy och rogers mack:-)

Jag tror man börjar bli tokig på riktigt! Börjar till och med hitta på låttexter i huvudet när man sitter här och skriver ordrar och fakturerar och märker upp kartonger!

Här är man kvar på jobbet sent en tisdag och ingen j-vel tycker synd om en.
Men det är tur att man får sällskap av Tomas, Leo och Anders!
Det känns inte lika ensamt då!
Fick tom smaka en halvkokt korv av Tomas, snällt va?

I fredags var ju som sagt jag och Elin ute på stan och luftade oss.
Det började otroligt bra när vi klev in på Blue Moon Bar och fick en shot upptryckt i ansiktet.
- Här, ta en shot och drick upp direkt!
Vi gick ner en trappa och tänkte hänga av oss.
- Här, ta en shot och drick upp direkt!
Shit, har vi kommit till himlen??????
Vi gick vidare och hängde av oss i garderoben.
- Här, ta en shot och drick upp direkt!
Herreguud vi är i himlen!
När vi dessutom såg bardisken som var uppdukad med drinkar i fina glas, insåg vi att kvällen nog skulle bli ganska kul. Som pricken över i:et så bjöds det på SUSHI!

Tänk va fel man kan ha!
Å tänk hur lätt det är att förstöra en kväll som börjat så bra.
Med en tant i blommig långklänning, som i och för sig sjöng skitbra, men helt fel låtar!
Jag tror det är mer drag på en begravning.

Folket, som hade tagit på sig bästa munkjackan när det var glamourtema, satt i de utplacerade fåtöljerna och stirrade rakt fram.

Elin och jag hade ju gått ut för att vi ville dansa och ha kul, nu höll man ju istället på att somna.
Det enda vi kunde roa oss med var att kolla in Nalle Knutsson och hans nya toyboy.

Men men, jag ska inte klaga! Det var ju "roligt att få komma fram" som pappa brukar säga.

Idag har varit en ganska turbulent dag, så mina krafter börjar avta, ska nu åka hem och kolla på House.
Men fortsätt langa hit jobb, ni som kan det, för det finns alltid en liten liten lucka att fylla.

Hej då macken. Vi ses imorrn.

jempabempa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0