de é fredá

de e fredag och jag (jenny) är ledig. eller jobbar hemifrån kan man också kalla det om man vill :-)

igår ringde en kund/människa som tydligen inte läst vår blogg. vi har ju klargjort att vi vill ha godis när det rör sig om panikjobb. ha ha.

elin lider av fobi. mot mycket. (men jag älskar henne ändå! :-)

en av dessa fobier gäller frisörbesök.
igår kväll var det dax.

idag är elin inte glad.

före och efterbilder kommer inom kort. typ på måndag.

tills dess får ni roa er så bra ni kan!
å ni, har ni tråkigt i helgen så har jag tips!

ta ett litet glas (om ni har jättejättetråkigt så ta ett ganska stort glas)
fyll på med tequila till hälften.
droppa på ett lager tabasco (typ 10-12 stänk)
fyll upp med sambuca

om detta mot förmodan inte skulle funka, ring mig.

elin fyller nog på med lite goda drinkrecept snart om jag känner henne rätt.

hon ska bara fixa den där panikordern först :-)

puss å kram från jempa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0