Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag vaknade imorse upp bredvid en kille som var helt prickig. Felix, (min son) har fått vattkoppor.

Vad säger man, är det inte typiskt.
Vi som skulle på kryssning imorgon, jag & elin och grabsen...
Men men, livet går vidare.

Monkan är tillbaka på jobbet, en dag för tidigt!
Ja, det märks ju att Tryckbolaget är en ganska trevlig plats på jorden :-)

Brun som en pepparkaka var hon tydligen - vad vet jag, jag har ju "VABat" idag. (ett uttryck som jag inte gillar, men som jag använder nu ändå!) Tillbaka till verkligheten igen. Måste vara svårt när man tillbringat dryyygt 2 veckor på beachen under vajande palmer. Usch :-)

För övrigt kan jag avslöja att DHL i början av  veckan tappade bort en kartong full med MP3 spelare till ett värde av "jättemycket". Dessa är idag återfunna. PUUHH!

Jamen hörrni, se till att roa er eller lata er i helgen nu, själv ska jag vara isolerad hemma.
buuuäää....

Kanske kommer nåt bra på TV???

jempa

ps pricken hälsar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0