förkylning

då har jag (elin) gått och blivit förkyld. Feber, hals ont och täppt i näsan. Hoppas att inte inte är flunsan bara nu när man äntligen ska åka på kryssning med jempa.

Jo, Jenny förresten hon är en riktigt klippa nu när jag är borta, love ya!!!!

Framför mig har jag en hög med snor papper, otrivin, menthol, näs spray (mycket effektiv- rekomenderas varmt), senega halstabletter, ibumentin och en knall rosa febertermometer (köpt ifrån midoceans brands).

Man är inte så effektiv när man är sjuk, ligger i soffan och tycker synd om en själv. Blev tvungen att åka iväg två gånger igår, ena gången köpte jag hela apoteket andra gången köpte jag papper...


Jag har iallafall kollat sju avsnitt utav gossip girl, den serien blir bara bättre och bättre. Just nu håller jag på att "låna" fem avsnitt till utav den serien ifrån internet.

Nu ska jag lägga mig och sova lite till så att man orkar komma tillbaka till jobbet snart.

XoXo gossip girl

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-12 @ 12:17:17
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Fridah

krya på diig ;/

2008-02-12 @ 12:22:04
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0