jobbar över...?! det var längesen!

Hej allihopa!

Nu är klockan lite över sex och jag är kvar här på Tryckbolaget, mitt favvoställe!
Det var längesen jag behövde vara kvar såhär länge, men det är faktiskt helt ok.
Elin e ju som sagt sjuk, men det är nemas problemas, för det är ingen jätterusch här än.
Jag får göra lite saker som jag inte har sysslat med på länge, och det är ju himla kul!
Man får nästan lite flashback av att göra filmer och korrektur å sånt!

Detta är det sista jag gör innan jag nu ska åka hem å ha inventering i barskåpet!
Det är ju kryssning på lördag och då måste man ju bunkra inför nästa drinkkväll!!!
(som jag hoppas blir snart!)

tjing/tjong från jempa

å elin, krya på dej gumsan:-) blanda nån av dina egna drinktips, så kommer nog det här att ordna upp sig för dig fortare än kvickt. Om inte så får du testa med en flatline, nu även kallad brännmanet.....


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, vi har också haft inventering:-)

2008-02-12 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0