Någonstans i Skåne...

... ja ni läste rätt, just nu befinner jag mig i bilen någonstans i Skåne. Rättare sagt i Spjutstorp, det ligger 6km från Tomellila och ungefär 60mil i från Stockholm. Det är blåsigt och kallt, man är van vid höghus som tar upp det mesta av vinden hemma, men här är det bara åkrar så långt ögat kan nå.

Igår var det en tung resa ner till Lund, åkte ifrån Enköping via Stockholm ner till Lund- började resan vid 12 och kom inte ner förrän vid 21. Hann se slutspurten i melodifestivalen i alla fall:P

Körde hela resan ner, hade ett snabbt stopp i Jönköping för tankning sen var det bara att köra raka vägen ner.

Ni kanske undrar vad jag har för mig här nere?! Egentligen så skulle jag och jenny på kryssning som sagt men planerna ändrades i sista sekund, tyvärr. Så då bestämde jag mig för att åka ner och köpa en bubbla cab nere i Ystad. Men det är helt klart värt resan för visst är den fin??!



Vi får helt enkelt ta kryssningen någon annan helg, tur att det finns många!!
Ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0