söndag, snart äntligen måndag!

Idag har jag varit och klippt mig å till skillnad från vissa andra :-) så tycker jag att det är sååå skönt!
Nu känner man sig som en ny människa, lagom till våren som nästan verkar ha kommit!
Kanske lägger upp en bild imorgon, så ni får se frillan.

Nu verkar Felix koppor ha torkat ut, så imorgon får man gå till jobbet som vanligt igen, jippie!
Felix blir lika glad han, när han också får gå tillbaka till dagmamman.

Jag har köpt gymkort, så i veckan är det dax att börja köra hårt för att slippa bada i vassen i sommar.

Nu när det är såhär skönt ute (det var i alla fall det i några timmar) så tänker jag tillbaka på tiden med cabriolet för några somrar sen.
Jag funderar på om jag ska ta å göra en dålig bilaffär & köpa en cab under sommarmånaderna, för att sen sälja den i höst. Det kan jag kanske kosta på mig för en gångs skull...
Eller vad tycker ni? (elin har ju också köpt en å då kan ju inte jag va sämre ha ha!) Det är ju en sån frihetskänsla att glida omkring i en. I bilköerna på essingeleden ha ha!

Vi hörs nog imorgon igen.
So long friends! /Jen

Kommentarer
Postat av: Swwwwwwww

Trist!!! då får men stå själv i vassen i sommar :-)
Eftersom Ni gör så bra affärer på Jobbet kan du ju kosta på dig att göra En dålig bilaffär privat ;-)
Unna dig !!!!

2008-02-26 @ 09:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0