helgen e nära.

Jag tänkte faktiskt jobba över ett tag idag, för jag råkade köra förbi ulvsundavägen för ett tag sen och såg att det var så jäkla mycket bilar ute. Jag orkar inte sitta i bilkö, så jag passar på att jobba lite till idag. Kul va?
Det är ganska lugnt och skönt att sitta här när det inte är några telefoner som ringer.
I och för sig så ser jag ju inte så jättebra, ( så de ju lite jobbigt att sitta vid datorn) för jag har precis börjat med linser och det är väl inte det bästa jag har provat... Blir lite suddigt till och från, men va f-n de e ju snyggare än med brillor.

Elin och jag har frossat idag.
Jag gick ner på bageriet och köpte världens största choklad biskvi (stavas det så, nä) till henne och världens största chokladboll till mig. ja, ja det är väl ändå för sent att börja deffa inför beach 2008.... eller??

I helgen ska elin till ullared och shoppa och jag får väl nöja mig med att shoppa lite i farsta centrum eller nåt.
Lite orättvist tycker jag. Vi får väl se vad hon kommer hem med. Kanske dom måste köpa ny bil där, så dom får hem alla prylar...

Apropå bil, är det nån som har nåt förslag på en bra cab som jag kan köpa??
Jag ser mig själv i en äldre modell större amerikanare, men min kille var inte så tänd på att mecka.:-)
Å jag kan ju inte ett skvatt om bilmotorer. Fast jag är rätt bra på att tanka. (och för att inte tala om GASA)
Det är väl antagligen därför som jag är så bra på att tanka....

Nu måste jag passa på att upplysa er om att ni ska kolla in Singing Bee (tv programmet) på söndag, för då är eliten från Tryckbolaget i publiken!!! Ni kanske ser ett känt ansikte i nån sekund eller så... He he.
Elin hade ju förstås gärna själv ställt upp i programmet, men hon fick nöja sig med att vara publik!

Tempot här har hottats upp ännu mer nu, så snart har jag nog inte tid att blogga längre... Jorå, jag ska försöka så gott det går.

Ha en bra kväll då! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0