helgen e över.

Ja så var det måndag igen med en massa nya, härliga utmaningar!
Tänk, att ha en hel vecka framför sig med en hel drös spännande tryck och produkter - är det inte underbart!?!
Ja, ja, jag vet redan att jag är galen.

Elin glömde ju att ge  drinktips inför helgen, så jag sa till henne på skarpen att hon är faktiskt tvungen att ge oss åtminstone ett tips inför vardagskvällarna. Får se om det dyker upp nåt! Om det så ska vara ett glas ramlösa med en limeskiva i....

Jag kan nu avslöja att Katinka (tampo-queen) har tryckt klart tidernas mest komplicerade tampojobb! Efter 2 veckors slitsamt arbete! Jag kan tyvärr inte nämna kund eller logga, men jag tror att om rätt kund läser detta i så fall känner sig träffad, he he he!

I morgon bär det av till en känd textilleverantör för att kolla in sneaste materialen etc. Allt för att hålla oss uppdaterade när det gäller att välja rätt tryckteknik till plaggen som anländer till oss!

Snart är det påsk och det ska vi äta GODIS!

Om jag får önska mig nåt mer än godis i påskpresent så blir det:

* större lokal till Tryckbolaget där vi kan ha det jättefint, med jättebillig hyra såklart!
* någon som lagar vår dörr som inte stänger sig själv (om jag inte får ny lokal förstås!)
* att någon fixar elins dator så att hon kan skriva ut filmer på sin egen och slipper "terra" mig, ha ha ha!
närå, hon får låna min, men det kan ju underlätta att inte behöva maila alla original till min dator när de är separerade....
* en ny svart whiteboardpenna till vår ordertavla - den börjar se lite dassig ut nu.
* att någon lagar min laptop så att den slutar att stänga av sig själv när man jobbar på som bäst.

Just nu undrar jag var den här "någon" är någonstans!?!
Känner du dig manad...?? 
Nehe va synd då!

stor måndagspuss från en som älskar sitt jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0