Jag är rätt dålig

på att blogga, men det är bara för att det inte har funnits så mycket kul att komma med.
Det enda som är roligt (eller tråkigt - det beror på hur man ser på det) det är att det är så många kunder som ska bli "päron" :-)
Jocke ska bli pappa
Sofia ska bli mamma
Anna ska bli mamma

Avslöjar tyvärr inte efternamnen....

En sak som är säker är i alla fall att inte Elin ska bli mamma (än på ett tag i alla fall) - hon gillar nämligen inte barn.
Men det är ju jag väldigt glad över, för då ska hon inte vara ledig på ett tag heller.

I helgen ska vi gå till norra brunn och skratta!
Blir troligtvis en och annan drink som slinker ner också.

Jag och Elin har nu anmält oss till Blue Moon Bars premiärfest också.
Ska tydligen bli årets glittrigaste fest, så det ser vi fram emot!

Nog pratat om fester - såhär mycket flerfärgstryck har det nog aldrig varit.
Verkar bli en trend att göra sin logo i 5-6 färgstryck.
Men det är kanon, vi gillar lite utmaningar!
Lite trist att bara stå och köra 1-färg svart på vita tröjor hela dagarna....

Eller som jobbet jag fick en förfrågan om häromdagen, att trycka en 4 färgare (ett mönster) utfallande på en bagagebricka. Folk e galna :-) Men det är ju kul att man kan träffa nån likasinnad...
Tänk vad världen skulle vara tråkig utan alla dessa tokiga människor.

från en vårkär galning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0