Lite krångel, men vi e glada ändå HA HA!

Vi verkar vara inne i en datasvacka här nu då allt bara strular.
Byter man ut en dator så börjar allt krångla. Det är ju faktiskt liiite svårt att få nåt gjort när varken mailen, affärssystemet eller skrivaren funkar.... Men men det är bara att hålla humöret uppe tills det löser sig.
För jag tror att det kommer att göra det någon gång :-)

Annars är det hur mycket som helst att göra och mer och mer blir det nu fram till midsommar!

Jag insåg att jag verkligen MÅSTE köpa en ny kamera hit när jag såg bilden på våra click clack burkar som elin tagit. Jag får väl ta mig i kragen.

Just nu har jag inte nåt annat kul att komma med tyvärr, återkommer när jag har det!

Från en lakritsätande Jempa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0