snart frisk från halsfluss!!!

Hej på er vänner!

Jag har varit borta från tryckbolaget i en vecka nu och det har inte hänt någon gång under mina 9 år som hårt arbetande tryckare. Men jag har som sagt haft halsfluss och då kan man inte göra så mycket annat än att ligga under täcket och tycka synd om sig själv.
Fick hem en leverans med våra goda click-clack burkar, så dom har man ju legat och knaprat på :-)

Leo (tampotryckare) spelade ju som sagt på Pub Anchor med sitt band förra lördagen och då var ju självklart "lillchefen" där och röjde loss till hårdrockscovers! Skitbra och värsta draget! Jag kan starkt rekommendera att gå dit om dom kommer att spela där igen!
Dessvärre blev ju både jag o Leo sjuka efter det, men men............

Har dragit igång min rosa eumoppe så strax ska jag ut på en sväng! I sooolen!

Å jäklar nu kommer dom och ska spruta bort våra myror som vi har fått in! Usch!

Bye bye! //Lillchefen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0